Bloggens 1 års fødselsdag

I dag fylder bloggen 1 år og det er tid til at gøre status, med indlæg nr. 220.

Jeg startede bloggen som et personligt hyggeprojekt efter at være blevet opfordret til det i årevis af venner og familie, der har nydt maden, når de har besøgt mig og som gerne ville have adgang til mine opskrifter, som jeg hovedsageligt selv finder på. Jeg bliver selvfølgelig inspireret af alle mulige opskrifter som jeg finder på blogs, i blade og kogebøger og jeg suger inspiration til mig, når jeg spiser ude og jeg lader mig inspirere af sæsonens råvarer og de gode tilbud jeg falder over, når jeg køber ind.

Jeg har 113 fans på Facebook. 12 der følger min blog fast via mail eller gennem WordPress. Hvor mange der følger via RSS feeds ved jeg ikke, men jeg ved der er nogle.

Hvad har jeg nået i det forgangne år?

Jeg har skrevet opskrifter for Aarhus Økologiske Fødevarefællesskab.

Jeg har vundet en kogebog i en konkurrence på Facebook, i forbindelse med Stop Spild Af Mad.

Jeg er blevet linket til via Økologisk Landsforenings facebookside i forbindelse med mit projekt med at bage mig gennem en hel bagebog.

Jeg er blevet interviewet til Økologisk Landsforenings medlemsblad Økologisk på baggrund af mit bageprojekt.

Jeg har deltaget i Mad + Medier konference i september.

Jeg har arrangeret Cook Out for madbloggere.

Jeg har deltaget i madstafetten på Kunster på Køkkenbordet.

Jeg har fået tildelt en Liebster-award af Jensen’s madblog.

Ud over det har jeg fået ros og tilkendegivelser fra venner, bekendte og folk jeg slet ikke kender, men som læser med. Jeg sætter stor pris på at der er nogle der kan bruge mine opskrifter og at jeg får det at vide. Det giver mig lyst til at fortsætte. Og jeg har planer om at lave endnu flere opskrifter og arrangementer i det kommende år.

For at vide hvilken retning I som læsere er interesseret i at min blog udvikler sig, har jeg et par spørgsmål til dig:

– Hvilken opskrift på bloggen er din favorit?

– Hvad kunne du godt tænke dig at se mere af på bloggen?

– Hvad synes du jeg kan arbejde på at forbedre?

Jeg takker for det første år og ser frem til det næste. Jeg har allerede masser af opskrifter og andre blogindlæg der venter på at blive skrevet samt projekter der ligger og bobler🙂

4 kommentarer (+add yours?)

  1. Margrethe
    Feb 27, 2012 @ 08:59:46

    Tillykke med fødselsdagen. Du er sej, Fenja!

    Svar

  2. Karen F. Sørensen
    Feb 27, 2012 @ 09:24:02

    Hej Fenja
    Tillykke med blog-fødselsdagen!
    Jeg læser mest din blog når der er inspiration til mad fra ugens pose fra Århus Økologiske Fødevarefællesskab og retterne er vegetariske.
    Kærlig hilsen Karen

    Svar

Skriv et svar

