Hjælp mig i ugens udfordring på Matbloggersentralen

Jeg er blevet medlem af den norske hjemmeside for madbloggere, Matbloggersentralen, og de holder jævnligt udfordringer hvor medlemmerne kan linke til deres opskrifter der falder inden for ugens tema. I denne uge er det Valentines dag-tema og jeg deltager med to opskrifter.

Alle kan stemme og de 10 opskrifter der får flest stemmer, deltager i konkurrencen om ugens præmie. Det er præmiesponsorerne der udvælger den endelig vinder, men skridtet frem til at blive blandt de 10 med flest opskrifter, kan alle hjælpe med.

Jeg håber meget I vil bruge 30 sekunder på at gå ind og stemme på en af mine opskrifter. De er nummer 34 og 35 og det er to opskrifter som jeg er meget tilfredse med og som jeg synes passer til temaet med romantisk mad til flammen på Valentines dag.

I kan stemme her. Afstemningen løber til midnat i dag, så der er ikke længe til det hele bliver afgjort. Jeg takker ydmygt for hjælpen.

De opskrifter jeg deltager med er disse to:

Prinsessesalat med peberrodsdressing

Limecheesecake med chokolade

Skriv et svar

